Концепція мультиатрибутивного товару

Friday, March 2nd, 2012 | B2C продажи, Маркетинг

Ядерна послуга : базова вигода

Функціональна корисність даного класу товарів

Зубна паста – гігієна рота; годинник – вимір часу

 Периферійна послуга

Необхідні визначаються варіантом виробництва ядерної послуги (комфорт, відсутність шуму) і тим, що супроводжує ядерну послугу (супер дизайн; японська надійність)

 Підкріплюючі – джерело диференціації (кредитні картки і преференційні умови проживання в готелі)

Атрибут – це вигода, яку шукає покупець

Є критерієм вибору послуги (компанії)

 Релевантні атрибути

Детермінантні атрибути

Не використовуються узагальнені атрибути

Макроатрибут – економічність, якість

Модифікувати значущість критеріїв, які визначають для покупців привабливість товарів (компанії).

Модифікувати погляди на торгову марку

 Споживачі можуть мати недостатню кількість інформації, а тому недооцінювати деякі вирізняючи переваги марки.

Модифікувати погляди споживачів на конкуруючі марки.

Надати товару нових характеристик.

Colgate Total і triclosan (100 млн. дол. і лідер продажу).

Tags: ,

Search