Маркетинговый проект: розвиток послуг з аутсорсингу неопераційної діяльності

Маркетинговый проект: розвиток послуг з аутсорсингу неопераційної діяльності

Ідея маркетингового проекту

  •   Більш ефективна пропозиція та надання основного продукту моєї компанії:

– забезпечення високотехнологічної підтримки

  •   Клієнти – компанії з фінансового сектору
  •   краще рахують гроші
  •   вигідніше зосередитися на своїй ключовій компетенції – управлінні фінансовими активами

Ефективність моделі

  • Вартість послуг не перевищує вартості утримання клієнтом команди ІТ спеціалістів у себе в штаті
  •   Аутсорсинг управління інфраструктурою, таким чином, є надзвичайно продуктивною стратегією
  •   Після 1/2 року співпраці ціну буде знижено на 5%
  •   Ще 5% зниження початкової ціни передбачено після закінчення першого року

Специфіка ІТ процесів

– Постійний моніторинг систем клієнта

– Реакція на інциденти у встановлений час

– Вирішення проблем

– Управління змінами

– Управління потужностями

– Управління конфігураціями

– Управління релізами

  •   Ми забезпечуємо мінімальну складність для бізнесу і допомагаємо нашим клієнтам отримати як якісну, так  і кількісну віддачу від своїх інвестицій.
  • Топ-менеджер (С-рівень), бажано власник або співвласник
  •   Відповідальний за показники роботи компанії
  •   Персонально зацікавлений в їхньому рості
  •   Не має часу для занурення в деталі
  •   Має бажання тримати руку на пульсі подій

Досвід та розвиток

6 років досвіду забезпечення світового рівня сервісу ІТ інфраструктури на українському ринку

Ми єдина компанія в Україні, яка надає послуги дистанційного управління  1, 2 і 3-го  рівнів

Важлива перевага над конкурентами маркетингового проекту – це знання та компетенції  команди та їх постійний розвиток

Надання високого рівня ІТ сервісів, до котрих звик вибагливий західний світ

Tags:

Search