Маркетинговий проект: провадження системи CRM у компанії

Маркетинговий проект: провадження системи CRM у компанії

Чому CRM?

  • Конкурувати в традиційний спосіб (асортимент, ціни, умови поставки) практично неможливо. Потрібні нові підходи.
  • Знайти нових клієнтів на цьому ринку на сьогодні складно – треба насамперед підвищувати ефективність співпраці з існуючими.

Що в нас для цього є?

  • Партнерська програма співпраці з незалежними роздрібними магазинами
  • Необхідні інформаційні системи
  • Бажання змінюватися і розвиватися

Основні кроки

  • Визначення і аналіз різних груп клієнтів.
  • Формування централізованої інформаційної бази, аналіз фактичних закупівель на регулярній основі.
  • Прогнозування поведінки різних груп клієнтів і впровадження оперативних заходів на основі певних сигналів.
  • Формування спеціальних пропозицій для різних груп клієнтів.
  • Автоматизація комунікацій з клієнтами та інформаційна підтримка продажів.

Очікування

  • Зростання продажів мінімум на 30%.
  • Оптимізація структури продажів.
  • Зростання прибутку мінімум на 50%.
  • Зростання долі у закупівлях партнерів до 80%.
  • Зміни в структурі клієнтської бази.

Tags:

Search