Маркетинговий проект «Запуск виробництва в Польщі»

Saturday, February 2nd, 2013 | Макетинговые проекты

Компанія і продукт:

Для реалізації проекту необхідне відкриття “Нової компанії”, створення “Домашнього бренду”. Ми будемо виробляти: м”ясні копченості, ковбаси, серделі і сосиски, риба гарячого і холодного копчення. Асортимент не більше 20 артикулів. Весь асортимент буде вироблятись по унікальним домашнім рецептам і технологіям в обмежених кількостях. Це дозволить контролювати якість на високому рівні, забезпечить ротацію товару на складі и свіжість в торговій точці.

Управління бізнесом:

Бізнесом буде управляти безпосередньо власник. На підприємстві будуть працювати 4 працівники цеху (по 2 в зміну), 1 менеджер по продажам и 1 бухгалтер. Інші необхідні роботи будуть проводитись на умовах аутсорсингу.

Ринок і покупці:

По даним опитування покупців гастрономії у Варшаві, кожен 3-ій готовий переплачувати за ковбасні вироби високої якості і виготовлені по домашньому рецепту. Наша ціль продавати 1 т/добу, для цього нам необхідно вибрати 20 ТТ, через які ми будемо продавати свою продукцію (з розрахунку 20 артикулів в середньому по 3 кг/день, т.т. 60 кг/день з 1-ї ТТ).

Маркетинг:

Для просування наших об`ємів не потрібен мас маркетинг, ми будемо доносити до наших потенційних покупців цінність нашої продукції безпосередньо в ТТ. Також будуть влаштовані дегустації, як двигун продаж нового смачного продукту.

Конкуренція:

Є кілька приватних виробників, але ринок даної продукції на сьогодні дефіцитний і виробники диктують умови продавцям.

Бюджет и план окупності:

Бюджет запуску виробництва 70 000 злотих,

Термін запуску – 2 місяці,

Плановий оборот на 3-й місяць роботи (продаж продукту через ТТ – 720 000 злотих/місяць,

Розрахункова рентабельність – 20% від обороту,

Окупність інвестицій – 5 місяців з дня запуску виробництва

Цільовий ринок і клієнти:

Жителі міст (Варшава). Попит значно перевищує пропозицію (у 9-ти районах Варшави немає жодного спецмагазину, яки би спеціалізувався на традиційних польських копченостях)

Пріоритетиклієнта:

– зацікавлення у легкому і швидкому доступі до домашньої продукції за адекватною ціною (готові переплачувати)

– у суспільстві існує чіткий тренд підтримки і культивування польської культури і традиції

– хочуть споживати традиційні національні страви

Конкуренція:

Інші приватні виробники, заклади харчування “Хлопські ядла”, “Сільська хата”

Хоча попит на такі вироби високий, наразі у Варшаві немає мережі, яка пропонувала б постійний доступ до традиційних у Польщі домашніх копченостей. Разові сезонні поставки надлишку копченостей з домогосподарств тільки підігрівають попит.

“Блакитний океан”.

Позиціювання:

Новий гравець на існуючому ринку з постійним, безперебійним постачанням традиційних копченостей

Сильний бренд з подальшим розвитком у франчайзинг

Диференціація:

Традиція з дідів прадідів у кожній сучасній оселі

Тільки домашня рецептура і технологія

Ексклюзивний стиль (бренд) і канали збуту

Гарантії якості і тестування виробництва:

Виробництво пробної партії, що відповідає критеріям якості готового виробу

Безперебійна робота виробництва протягом 2 тижнів з контролем якості на кожному етапі

Включає:

Отримання необхідних дозволів

Будівництво приміщення

Прокладка інженерних комунікацій (вода, світло, каналізація)

Вибір та закупка обладнання

Підбір та навчання персоналу

Монтаж і налагоджування

Виробниче випробовування (відпрацювання технології)

Запуск

Не включає:

Закупка сировини і доставка

Вибір/закупка землі

Розробку рецептур та технологічного процесу

Розробку стандартів і процедур для контролю за якістю продукту

Ризики:

Порушення термінів поставки виробником обладнання, матеріалів.

Пошкодження обладнання в процесі доставки.

Неякісно проведені налагоджувально-пускові роботи.

Якість сировини для процесу копчення (якість дрів, наявність м’яса, дрів).

Заходи:

Чітке відображення термінів виконання робіт, штрафних санкцій та гарантійного обслуговування у контактах з постачальниками.

Залучення додаткових ресурсів підрядником у разі відставання від графіку (робота у дві зміни, усунення неякісних робіт коштом підрядника).

Навчання підрядником персоналу замовника, як діяти у разі різних збоїв виробництва чи порушення стандартів якості продукту.

Зберігання сировини на стороні постачальника (дрова).

Контроль за якістю сировини на території постачальника.

Резервні постачальники сировини.

Довгострокові контракти з постачальниками.

Переваги проекту:

1)      Виходимо на дефіцитнийринок

2)      Кожен 3-й покупецьготовийплатитивищуцінузаякість

3)      Маркетинговастратегія – «посадити на голку» через дегустації протягом 2 місяців, після запуску виробництва, наших потенційнихпокупців

4)      Окупність проекту – 5 місяців.

Tags: , , , , , ,

Search