Развитие бренда для ювелирной компании

Sunday, November 27th, 2011 | Маркетинг

Развитие бренда для ювелирной компании

Про компанію

¡  На ювелірному ринку України з 1994 року,

¡  Станом на 2006 рік – широка мережа магазинів у Дніпропетровську,

¡  2009 рік – прийнята концепція розвитку: вихід на національний масштаб. 

Цільова аудиторія

Вона молода, сучасна, цілеспрямована, їй 25 + , мешкає у великому місті з населенням 500 тис+, має вищу освіту, працює менеджером, топ-менеджером, або має власний бізнес.

Вона веде активний спосіб життя: займається спортом, багато подорожує, залюбки спілкується з друзями як у соціальних мережах,  є активним користувачем Інтернет.

Вона слідкує за модними тенденціями: читає журнали або аналогічні Інтернет видання; обирає оригінальні модні речі відомих брендів; цінить унікальність та стиль.

Вона прагне завжди рухатись вперед, тому в аксесуарах та прикрасах також шукає сучасні, модні, трендові вироби, котрі  можуть підкреслити  саме ЇЇ ОБРАЗ.

SWOT анализ

Сильные стороны

¡  Найширший асортимент на ринку України: мультибрендові магазини з колекціями як українських, так і визнаних світових брендів,

¡  Розвинена корпоративна культура та етика ведення бізнесу,

¡  Асортимент формується з найкращих колекцій прикрас, що відбирають на світових виставках.

Слабые стороны

¡  Недостатній професіоналізм співробітників, їх обізнаність, тренованість (відносно їх ролі сомельє)

¡  Широкий ціновий розкид продукції та асортименту,

¡  Відсутність чіткого позиціонування (бренд ALMAZ vs інші бренди)

Возможности

¡  Розвиток попиту через тренди у моді, co-branding із успішними сучасними брендами,

¡  Продаж «історії і тренду», тобто емоції, а не металу «золото та срібло»,

¡  Відсутність мультибрендових ювелірних магазинів-конкурентів,

¡  Успішний досвід реалізації проекту в регіонах.

Угрозы

¡  Ціна на прикраси збільшується,

¡  Відбувається заміна золота сріблом, шкірою, деревом,

¡  Здешевлення вибору (зменшення розміру),

¡  Домінуючий тренд в Україні: «ми продаємо метал, а не роботу майстра»,

¡  «Заморожений» розвиток площ торгівельних центрів, непередбачуване їх введення в експлуатацію.

Ключові питання

  1. На яких месседжах для споживачів мають бути побудовані конкурентні переваги бренду ?
  2. Які кроки має зробити компанія в асортиментній та ціновій політиках, щоб збільшити обсяги продажів?
  3. Як розвивати бренд і підвищувати brand awareness для ефективного входження на нові ринки?

Стратегічне повідомлення

Якщо я, сучасна та успішна жінка 30 років, зроблю покупку в магазині ALMAZ, замість того щоб зробити покупку в магазині ZARINA або КЮЗ або придбати біжутерію чи прикраси з іншого матеріалу, я отримаю доступ до розкоші, якісний сервіс та професійну консультацію від ювелірних сомельє, можливість сформувати індивідуальний стиль, тому що магазин ексклюзивно пропонує зібрання останніх колекцій ювелірних виробів від світових брендів.

Message (конкурентні переваги)

Найцікавіші, сучасні моделі ювелірних виробів від світових брендів.

Що ми продаємо?

¡  Сучасний стиль на світова якість: найцікавіші, сучасні моделі ювелірних виробів від світових брендів – різноманіття стилів, гарантія автентичності та світової якості,

¡  Зручність: Open space – нова концепція торгової точки,

¡  Філософія краси (added value) – кваліфікований персонал виступає в ролі експерта з сучасної краси,

¡  Індивідуальність: сучасний стиль виробів, fashion, консультант-сомельє.

Асортимент

¡  Вибрати найбільш відомі світові бренди (до 25), сфокусуватись на ключових найсильніших та найвідоміших, що матимуть частку 60% в портфелі,

¡  Забезпечити представлення товарів у двох соц.-економ. категоріях (Сер+та Сер++ у ТЦ), vs. Преміум винести в окремий бутік

¡  Представити в магазинах повну лінійку цих ключових брендів.

Контроль за ассортиментом

Відмовитись від категорії товарів «столове срібло», ікони

¡  Інша аудиторія,

¡  Додаткова категорія для комунікування,

¡  З’КЮЗ’ує магазин. КЮЗ у цій категорії найсильніший,

¡  Exception: якщо є невід’ємною складовою нової колекції (наполягає на представленні в мерчандайзі)

Цінова політика

¡  Встановити ліміт цін для ТЦ

Max = 100 000 UAH

Min = 500 UAH

¡  Категорію товарів класу «Преміум» (ціна приблизно від 100 000 UAH за одиницю) представити в окремому бутіку з вищим рівнем комфорту та безпеки,

¡  Зосередитись на концепції «100 х 10» (у ТЦ) vs. «10 х 100» (в бутіках),

Зменшити суму середнього чека у ТЦ.

Brand Challenge

¡  Як розробити цілісну рекламну компанію, як чітко позиціонувати бренд ALMAZ в умовах мультибрендової стратегії?

¡  Як створити єдиний асоціативний ряд?

¡  Problem: потенційний клієнт проходить повз магазин та не знає, що він там може отримати!

Що дає Co-branding?

Основа портфелю брендів – 25 міцних світових виробників: cobranding&fundraising:

Promotion materials, merchandizing tools,

Відтермінування платежу,

Гарантія, обмін товару,

Ексклюзив в Україні на нові колекції,

5% – витрати на рекламу (бюджет для просування)

Осведомленность о бренде

Підвищення рівня Brand Awareness за рахунок рекламної кампанії, основаної на co-branding.

Инструменты для BA improvement

  1. Соціальні мережі,
  2. Вдосконалення та просування сайту через контекстну рекламу (нам потрібен лише цільовий споживач!),
  3. На базі сайту створити клуб для спілкування та консультацій з фахівцями галузі,
  4. Промо-акції бренд недели: стойка в холі ТЦ,
  5. Вечірка в магазині: презентація нових колекції + спілкування з дизайнером у формі cocktail party,
  6. Знижка на обручку для молодят,
  7. Прокат ювелірних виробів для fashion show.

Tags: ,

Search